Foarte curând, trecerea peste pasajul de cale ferată de pe strada Teodora Lucaciu din Vulcan nu le va mai crea bătăi de cap şi nervi conducătorilor auto care îşi birjăresc maşinile spre mină sau mai departe, spre Crividia şi Dealu Babii.
Lucrătorii de la Districtul
CFR Iscroni au viteză, nu glumă. Am văzut asta ieri, aproape de orele amiezii, când am poposit la barieră. Oamenii puneau, deja, dalele la al doilea rând de linii de cale ferată. Deşi domnul care-i coordona pe muncitori a fost mai reţinut la vorbă, nu mi-a fost greu să-mi dau seama că totul se execută ca la carte.
Desigur, treaba
nu se va face doar pe jumătate, iar pasajul va fi reparat şi la cele două linii de cale ferată uzinală. Asta, deşi, după cum spusese mai demult primarul, barosanii de la Regionala CFR Timişoara se împotriviseră la început. Probabil că Gheorghe Ile a găsit ceva cu care să-i îmbuneze, că doar nimic nu se face degeaba în ţara asta.
Foarte curând, trecerea peste pasajul de cale ferată de pe strada Teodora Lucaciu din Vulcan nu le va mai crea bătăi de cap şi nervi conducătorilor auto care îşi birjăresc maşinile spre mină sau mai departe, spre Crividia şi Dealu Babii.
Lucrătorii de la Districtul
CFR Iscroni au viteză, nu glumă. Am văzut asta ieri, aproape de orele amiezii, când am poposit la barieră. Oamenii puneau, deja, dalele la al doilea rând de linii de cale ferată. Deşi domnul care-i coordona pe muncitori a fost mai reţinut la vorbă, nu mi-a fost greu să-mi dau seama că totul se execută ca la carte.
Desigur, treaba
nu se va face doar pe jumătate, iar pasajul va fi reparat şi la cele două linii de cale ferată uzinală. Asta, deşi, după cum spusese mai demult primarul, barosanii de la Regionala CFR Timişoara se împotriviseră la început. Probabil că Gheorghe Ile a găsit ceva cu care s