Probabil că după ce veți citi titlul, primul impuls va fi acela de a mă înjura. E drept, nu mai am parte de serviciile RAT Brașov de câțiva ani.
Dar dacă tot a ieșit scandal, dacă tot sunt angajații Regiei Autonome de Transport public nemulțumiți de salarii, haideți să vedem și ce se întâmplă în curtea RAT. Eu unul, am scris degeaba că Augustin Pulpea e un manager prost, care își propune să producă pierderi prin programul de management. Și care este plătit gros, nu ca amăriții de șoferi de pe autobuze pentru aceste „performanțe“.
Evident, primarul George Scripcaru și majoritatea pe care o avea în mandatul trecut l-au ținut acolo. De ce?? Pentru că firma care trebuie făcea aprovizionarea cu motorină, cu ulei industrial, cu cauciucuri, cine trebuia se3 ocupa de asigurările de la RAT etc. Cu alte cuvinte, afaceri exclusiviste pentru băieții deștepți.
De ce nu a fost demis Pulpea și toți care sunt „manageri“ după ce Consiliul Local a stabilit că de ridicarea mașinilor parcate aiurea în Brașov trebuie să se ocupe RAT, iar acești directori au dat afacerea monopolistă unor firme private? De ce s-au sifonat acești bani din amenzi în loc să ajungă în bugetul RAT, iar descinderea cu mascații la sediul RAT s-a finalizat cu multă liniște???
Acum, când tot Brașovul se înghesuie în taximetre, poate că o analiză ar trebui făcută la modul serios. Haideți să vedem de ce trebuie băgate anual câteva sute de miliarde de lei vechi ca subvenție în RAT, să vedem cât costă motorina, cine o vinde, de ce autobuzele noi de la Brașov au ajuns în câțiva ani pe butuci și, nu în ultimul rând, de ce unii șoferi sunt nesimțiți, nu dau drumul la aer condiționat vara și la căldură iarna etc.
Dar, nicio nădejde. A dispărut gașca PDL, a venit noua cooperativă politică. Mai țineți minte cum spuneau politicienii USL că vor face curățenie la RAT, în termoficare, la panseluțe e