Mercedes-Benz a investit un miliard de euro în îmbunătăţirea E-Klasse până la un nivel la care se poate spune că nu mai este doar un facelift, ci aproape o nouă generaţie. E-Klasse se adresează executivilor care doresc mai mult decât o limuzină de clasă mare şi care aspiră la elemente ce se regăsesc în clasa de lux.
E-Klasse este, probabil, una dintre cele mai elegante limuzine de pe piaţa europeană în acest moment. Poate chiar una dintre cele mai elegante la nivel mondial. La nivel de design versiunea facelift a modelului de clasă mare vine modificări menite să rafineze designul modelului lansat în urmă cu aproape patru ani ca spre exemplu faruri care le înlocuiesc pe cele duble.
La interior primul lucru care iese în evidenţă este faptul că cele cinci ceasuri de bord au fost înlocuite cu trei, având acum o imagine mai modernă, dar şi mai sportivă. În plus, pe planşa centrală noul E preia o idee de la S-Klasse – acum dispune de prezenţa unui elegant ceas analogic care oferă, subtil, o notă de rafinament. Lista elementelor modificate este continuată de comenzile de pe volan şi gurile de ventilaţie.
Atmosfera dintr-un E-Klasse deja se apropie mult de clasa de lux. Spaţiul este unul suficient chiar şi pentru cinci adulţi, cu toate că mai mulţi de patru rar vor lua loc în automobil, iar scaunele faţă oferă un confort demn de un advărat fotoliu. În plus, acestea dispun şi de un control dinamic al suportului lateral, „pernele” de aer fiind acţionate pe lateral în funcţie de virajul abordat. Datorită acestor scaune, poziţia la volan este una confortabilă şi care nu oferă dureri de spate nici după mai multe ore de condus.
Cu toate că este o limuzină de clasă mare, E-Klasse pune accent şi pe funcţionalitate. Portbagajul nu doar are o capacitate de 540 de litri, ci poate dispune şi de sistemul Easypack, o „sacoşă” rabatabilă proiectată pentru a nu