Ministrul delegat pentru IMM, Mediul de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat ca are in vedere lansarea unei competitii cu scopul crearii de sub-branduri in turism. “In conditiile respectarii reglementarilor legate de utilizarea fondurilor europene, am gandit, impreuna cu specialistii si autoritatea pentru turism, din minister si din sectorul privat, cum sa facem sa folosim cat mai tintit si mai eficient banii. Si asa am lansat o competitie pentru a face sub-branduri. Eu trebuie sa duc produsul foarte aproape de imaginatia turistului. Daca produsul este turismul balnear, atunci trebuie sa avem un brand pentru turism balnear si tot ce inseamna statiune si zona balneara sa o branduim cu brandul de turism balnear. Trebuie sa avem un brand pentru turism cultural, pentru ca, slava Domnului, avem ce simboluri sa alegem pentru turismul cultural, istoric. Trebuie sa avem pentru ecoturism, pentru ca Romania, din 2012, pe baza unei directive, a inceput sa isi delimiteze zone de ecoturism”, a precizat Maria Grapini. Referitor la brandul turistic al Romaniei, frunza, ministrul a spus ca trebuie facut un studiu de impact, declansandu-se o procedura pentru a selecta firma ce va face acest lucru. “In ceea ce priveste brand-ul, frunza, noi eram obligati sa facem studiul de impact. Am declansat procedura pentru a selecta firma care sa faca acest studiu. Nu este gata, asteptam rezultatele. Nu am spus niciodata ca voi arunca brand-ul la cos”, a incheiat ministrul delegat pentru turism. Ministrul delegat pentru IMM, Mediul de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat ca are in vedere lansarea unei competitii cu scopul crearii de sub-branduri in turism. “In conditiile respectarii reglementarilor legate de utilizarea fondurilor europene, am gandit, impreuna cu specialistii si autoritatea pentru turism, din minister si din sectorul privat, cum sa facem sa folosim cat mai tintit s