Plecată de la Reghin la Bucureşti pe când avea 17 ani, pentru a studia jurnalism şi ştiinţe ale comunicării, Adriana Liuţe activează în prezent în domeniul branding-ului, având în portofoliul de consultant în branding şi comunicare companii precum Dacia Automobile, E.ON, Gedeon Richter, Policolor, Lafarge şi Ursus Breweries. În prezent, reghineanca este managing partner la agenţia de branding Storience din capitală, înfiinţată în 2011 împreună cu soţul ei, Ştefan.
Reporter: V-aţi născut şi copilărit în Reghin. Cum aţi ajuns în Bucureşti?
Adriana Liuţe: Facultatea m-a adus în București pentru că mi-am dorit să studiez jurnalismul. O altă reghineancă ajunsă între timp în București, prezentatoarea de știri Paula Rusu, mi-a recomandat Universitatea din București atât pentru școala în sine, cât și pentru oportunitățile profesionale pe care le oferă orașul. Eu aveam atunci 17 ani, iar ea cred că se apropia de finalul facultății de jurnalism la Cluj. Iată cineva care mi-a influențat cursul vieții, deși nu am apucat să fim foarte apropiate. Mai târziu am influențat și eu deciziile altor oameni, sper că într-un mod la fel de fericit…
Rep.: Ce vă amintiţi despre Reghinul copilăriei dumneavoastră?
A.L.: Dacă mă gândesc în mod particular la lucrurile care nu mai sunt la fel azi, îmi amintesc că eram mult mai mulți copii pe stradă, la joacă, iar părinții nu ieșeau cu noi să ne păzească de mașini. Jocul preferat era să ne împărțim în două echipe: prima trasa săgeți din cartier, trecând prin scări de bloc, străduțe bătute mai rar sau pentru prima dată, până în centrul orașului. Iar cealaltă echipă pornea după o vreme în căutarea primei echipe, urmând săgețile. Pe parcurs unele săgeți erau înlocuite cu alte indicii. Deveneam tot mai creativi. Și așa exploram orașul și ne distram extraordinar. Nu știu dacă azi se mai joacă așa micii reghineni.
Rep.: Care