România a trecut de curând printr-un scandal alimentar de proporţii, atunci când se iniţiase ideea că în anumite produse din carne etichetate ca fiind din vită se „strecuraseră” şi cantităţi importante de carne de cal. În contextul acesta, companiile importante care pun preţ pe calitate se luptă să creeze consumatorilor ideea de siguranţă atunci când aleg produse de marcă. O astfel de companie este Compania Succes, o companie care a reuşit, după studii de piaţă concrete, dar şi alături de o echipă întreagă de specialişti, să pună bazele unui proiect zootehnic, mai precis înfiinţarea fermelor proprii, astfel încât să se poate face direct legătura între produsele naturale şi consumatori, fără a exista „intermediari”.
O poveste de succes, un nou concept şi desigur un nou proiect care pune accentul pe calitatea produselor din centrele de desfacere. În România anului 2013 Compania Succes reuşeşte să pună bazele unui proiect important în domeniul zootehnic, un proiect care vine să asigure calitatea produselor din carne, „create” acum în fermele proprii. Dacă până acum Compania Succes a reuşit, cu brio, să ia contact cu toate domeniile de bază de pe piaţa muncii, cel mai mare producător gorjean reuşeşte să se integreze în agricultură, prin înfiinţarea unor ferme de taurine, care să realizeze produsul finit, regăsit în cele mai bune condiţii pe rafturile magazinelor Succes: produse din carne de cea mai bună calitate şi un preţ nou, pe care gorjenii îl vor îndrăgi de la prima întâlnire.
Zootehnia, un mod de viaţă…
Cum se poate realiza acest lucru? Ei bine, Compania Succes deţine secretul. Primii paşi s-au realizat, astfel că cea mai mare companie din judeţul nostru a achiziţionat aproximativ 50 de taurine, dintre cele mai bune rase, printre care Angus sau Alb Albastru Belgian, bovine crescute pentru producţia de carne. A avea o fermă de bovine crescute pen