Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR) au cerut luni autorităţilor locale din Prahova informaţii actualizate despre modificările urbanistice apărute din 2006 pe sectorul de autostradă Comarnic – Braşov. Patru companii au trasmis oferte către CNADR pentru atribuirea contractului de concesiune a lucrărilor.
CNADNR a demarat de curând procedura de achiziţie publică pentru atribuirea „Contractului de concesiune de lucrări publice privind proiectarea, construcţia, finanţarea, operarea şi întreţinerea Autostrăzii Bucureşti – Braşov, Tronsonul Comarnic – Braşov, km 110+600 – km 168+600“. Studiul de fezabilitate pentru acest proiect a fost elaborat în anul 2003 şi reactualizat în anul 2006, cand s-a stabilit şi traseul autostrăzii.
Luni, la Palatul Administrativ din Ploieşti a avut loc o întâlnire între reprezentanţii CNADNR şi cei ai Consiliului Judeţean Prahova, dar şi reprezentanţi ai primăriilor din Comarnic, Sinaia, Buşteni şi Azuga, pentru analizarea situaţiei la zi a proiectului sectorului de autostradă Comarnic – Braşov.
Cei prezenți au încercat o inventariere a dezvoltărilor urbanistice sau de altă natură apărute pe teritoriul localităţilor Comarnic, Sinaia, Buşteni şi Azuga, în perioada scursă de la actualizarea studiului de fezabilitate şi până în prezent. Totodată, reprezentanţii CNADNR au cerut autorităţilor locale să le transmită toate problemele apărute sau observaţiile pe care le au faţă de proiect, pentru ca, la rândul lor, să le transmită celor care vor câştiga contractul de concesiune.
Pentru tronsonul Comarnic – Braşov, CNADNR a primit oferte pentru atribuirea contractului de concesiune de la companiile China Communications Construction şi asocierile Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci – Strabag – Aktor şi Impregilo – Salini. Tronsonul Comarnic – Braşov va avea o lungime de 58 de kilometri, iar