Ce spun oficialii celor două companii
Omniasig şi Asirom sunt două mărci foarte valoroase, la care Vienna Insurance Group, compania mamă, nu poate renunţa, spun la unison reprezentanţi ai celor două companii româneşti. Acesta ar fi unul din motivele pentru care fuziunea dintre acestea ar fi doar ipotetică.
Vestea că, în scopul diminuării costurilor, Asirom „trece printr-o nouă etapă de restructurare”, care nu exclude posibilitatea reducerilor de personal, a reactivat subiectul fuziunii ipotetice dintre cea mai veche companie românească de asigurări şi una dintre cele mai importante create în România după 1990. Restructurarea, inclusiv reducerea de personal fac, de obicei, parte din pregătirea companiilor pentru fuziune. Totuşi, „nici vorbă de fuziune. Etapa de restructurare, pe care o parcurgem acum, nu are nici o legătură cu aşa ceva”, a declarat pentru economica.net Mariana Diaconescu, preşedinte Asirom. „Din Vienna Insurance Group fac parte aceste două companii, care sunt două branduri foarte valoroase, puternice, de câte 15 milioane de euro fiecare şi care aduc mulţi clienţi. Grupul a cumpărat companiile respective inclusiv pentru brand. De ce ar renunţa grupul respectiv la unul dintre branduri? De ce ar pierde piaţă şi bani astfel?”, s-a întrebat retoric oficialul apropiat Omniasig, care a preferat anonimatul, pentru că a emis „doar o părere personală”.
Cum sunt evaluaţi salariaţii
Din 4 iunie a început evaluarea salariaţilor Asirom, care se desfăşoară după un regulament de 7 pagini inclusiv fişa de evaluare. Regulamentul de evaluare va depuncta pe cei care nu-şi îndeplinesc indicatorii de performanţă, care au probleme cu folosirea calculatorului şi cu limba engleză, cu „eficienţa şi calitatea activităţii”, cu „integritatea profesională”. Ce spun oficialii celor două companii
Omniasig şi Asirom sunt două mărci foarte valoro