• Cel mai scump vagon electric din Iasi, care a fost modernizat complet de Remar Pascani, ar putea intra in circulatie in urmatoarele doua saptamani
Mult asteptatul tramvai, a carui lansare a tot fost intarziata de autoritati, urmeaza sa fie scos oficial pe traseele din Iasi in aceste zile. Vagonul model GT4, a carui componenta a fost schimbata aproape in totalitate, a fost modernizat cu aproximativ 350.000 de euro, o suma de aproape cinci ori mai mica fata de pretul de piata a unui tramvai nou. Cel mai modern tramvai din Iasi a fost scos zilele trecute din depoul RATP Gara. Iesenii au avut ocazia sa vada vagonul GT4 reconditionat complet de firma Remar Pascani care a initiat aceasta investitie pentru vagonul electric. Din pacate, tramvaiul a circulat doar pentru o serie de verificari.
Reprezentantii RATP si cei ai firmei din Pascani nu au dat mai multe detalii despre vagonul reconditionat. "Detaliile le veti primi atunci cand acesta va fi scos la strada", au spus oficialii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi.
Sistemul mecanic si tractiunea tramvaiului sunt facute din componente noi. Vagonul beneficiaza de aer conditionat, are geamuri termopan izolate fonic si este dotat cu scaune tapitate. Pana si cabina vatmanului a fost remodelata complet. Conducatorul tramvaiului se va orienta cu ajutorul unui sistem de monitoare si de camere video, care vor da informatii despre pozitia calatorilor fata de tramvai, dar si despre traficul din imediata apropiere.
• Cel mai scump vagon electric din Iasi, care a fost modernizat complet de Remar Pascani, ar putea intra in circulatie in urmatoarele doua saptamani
Mult asteptatul tramvai, a carui lansare a tot fost intarziata de autoritati, urmeaza sa fie scos oficial pe traseele din Iasi in aceste zile. Vagonul model GT4, a carui componenta a fost schimbata aproape in totalitate, a fost