TIMISOARA. Cosmarul timisorenilor care locuiesc pe strada Closca s-a incheiat, dupa ce artera a fost extinsa la 4 benzi. Circulatia a fost redeschisa pe toata lungimea strazii, dupa mai bine de un an de lucrari, lucrari care nu au fost finalizate complet. Muncitorii mai au ceva de lucru la pistele de biciclete care se afla pe strazi paralele, iar sensurile de mers nu au fost inca marcate.
Lucrarile la drumul care duce spre Jimbolia au inceput in luna mai a anului trecut si au fost intarziate cu mai bine de o luna. S-a lucrat de zor pe sectorul bulevardul Cetatii – strada Ovidiu Balea, pe o lungime de 1,7 kilometri, si s-au investit 8,8 milioane de lei, bani europeni. S-a lucrat cu greu insa, la un moment dat conducerea Societatii de Drumuri Municipale, firma care a castigat licitatia, a fost in impas si a fost nevoie de o marire de capital de la Consiliul Local pentru continuarea lucrarilor, in conditiile in care nu mai erau bani pentru materiale.
Practic, carosabilul a fost extins la 4 benzi de circulatie, s-au amenajat racordurile la strazile laterale, precum si accesul in casele timisorenilor care locuiesc acolo, s-au amenajat bordurile, trotuarele, iar pistele au fost amenajate pe strazile paralele – Ovidiu Balea si Crisan –, nemaifiind loc pe Closca. Aproape la fiecare intersectie au fost puse semafoare.
„Extinderea carosabilului a impus mutarea a 11 stalpi si a retelei electrice aeriene. A fost realizata o canalizatie subterana pentru retele. Au fost plantati 310 pomi si au fost realizate zone verzi”, au explicat reprezentantii Primariei Timisoara.
Potrivit directorului SDM, 100 de muncitori au lucrat pe strada Closca. „Cam jumatate din capacitatea societatii noastre a lucrat pe strada Closca, cam 100 de oameni au lucrat, cu utilaje si cu tot. Cel mai greu a fost cu situatia financiara a societatii, in rest suntem dotati, avem de