Accidentul teribil care a avut loc in zona Pietei Mihai Eminescu nu are inca un vinovat. Magistratii de la Judecatoria Iasi au analizat un nou termen in acest caz, care dureaza de mai bine de doi ani. Vatmanul implicat in accidentul mortal a declarat din nou ca nu se considera vinovat, pentru ca niciunul dintre cele trei sisteme de franare ale vagonului nu a functionat, iar magistratii au decis sa amane cazul dupa vacanta judecatoreasca, adica pe data de 5 septembrie.
Atat oficialii Primariei Iasi, cat si cei ai RATP au indicat ca vinovat de producerea tragediei se face vatmanul, insa in ultimele luni de proces, cazul a luat o intorsatura brusca. Unul din martorii audiati, angajat al regiei de transport public, a declarat ca acelasi tramvai a mai avut probleme la sistemul de franare. Cristian Diaconu a fost acuzat de ucidere din culpa si vatamare corporala din culpa.
In martie 2011, vatmanul Cristian Diaconu conducea tramvaiul care cobora dealul Copou si a intrat in sase masini si un autobuz al RATP. Accidentul care a avut loc in ziua de 21 martie 2011 s-a soldat cu moartea unei persoane. Cristian Diaconu circula cu peste 55 de kilometri la ora. Prima masina lovita a fost un Mercedes. Acesta a fost impins sub un Logan, care oprise in fata. La randul sau, Loganul a agatat cu partea stanga un autoturism Dacia 1310, care apartinea Penitenciarului de Maxima Siguranta si in care se aflau Danut Condurache si Mirela Dragusanu. Barbatul a decedat pe loc, iar femeia a intrat in coma si a fost internata la o clinica din Germania.
Accidentul teribil care a avut loc in zona Pietei Mihai Eminescu nu are inca un vinovat. Magistratii de la Judecatoria Iasi au analizat un nou termen in acest caz, care dureaza de mai bine de doi ani. Vatmanul implicat in accidentul mortal a declarat din nou ca nu se considera vinovat, pentru ca niciunul dintre cele trei