Sunt zeci de mii de clienti ai companiei E.ON Energie Romania care au optat, in doar cateva luni, pentru a primi factura de gaz si electricitate exclusiv in format electronic in locul facturii obisnuite, tiparite si expediate prin intermediul serviciilor postale. Asta sustin reprezentantii Companiei E.ON.
Clientii care au ales factura electronica sunt notificati prin e-mail si pot astfel intra in posesia facturii in cel mai scurt timp de la momentul emiterii, acesta fiind unul dintre avantajele noului serviciu.
„Suntem bucurosi ca factura electronica s-a dovedit atractiva pentru clientii nostri, reactia acestora fiind pozitiva vizavi de acest nou serviciu. Noi, cei din E.ON, suntem convinsi ca serviciile online reprezinta o optiune de viitor, dezvoltarea E.ON Myline reprezentand o parte a efortului nostru de a aduce mai aproape de clienti o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde si care nu mai necesita deplasarea la sediile companiei”, declara Dan Morari, Director General al E.ON Energie Romania.
Numarul conturilor active inregistrate pe E.ON Myline a ajuns in prezent la circa 150.000, atuurile certe ale serviciilor online, respectiv confortul, rapiditatea, eficienta si timpul castigat convingand din ce in ce mai multi clienti sa recurga la acest tip de servicii.
Factura electronica a fost promovata prin campania - concurs „Drept la tinta!”, care s-a derulat in perioada 1 martie - 31 mai a.c.
La concurs au participat toti clientii casnici E.ON care au activat optiunea pentru factura electronica, 30 dintre acestia fiind desemnati, in urma tragerii la sorti, castigatori ai premiilor puse in joc constand in 20 de frigidere si 10 masini de spalat.
Diplomele si premiile oferite castigatorilor de E.ON Energie Romania si compania Arctic au fost inmanate in cadrul festivitatii de decernare organizata joi, 27 iunie