Giulia Nahmany intenţionează ca în această toamnă să îşi lanseze cunoscutul brand de bijuterii ce îi poartă numele, peste ocean, iar, cu ocazia debutului pe piaţa americană, se afla în discuţii pentru a apărea în noul sezon al reality show-ului lui Kim Kardashian. Vedeta, care a primit aseară “Premiul special pentru un business de succes” în cadrul Galei Eva.ro 12 ani, îşi va extinde afacerea peste hotare şi va deschide propriul magazin în New York.
Până la deschiderea magazinului Giulia Nahmany pe 5th Avenue, vedeta va participa la unul din cele mai prestigioase târguri de bijuterii, JA New York Summer Show, la care iau parte peste 10.000 de manufacturieri, comercianţi şi alte tipuri de profesionişti din industria de profil. Pe toata durata eveimentului, Giulia va fi cazata in faimosul hotel New Yorks Ganesvoort, unde s-a filmat si reality show-ul surorilor Kardashian, “Kourtney and Kim Take New York”. Giulia Nahmany a reuşit, în doar doi ani, să clădeasca în România un business de succes, lansând colecţii de bijuterii cu cristale Swarovski şi, mai nou, diamante, foarte apreciate inclusiv de marile vedete.
Giulia Nahmany intenţionează ca în această toamnă să îşi lanseze cunoscutul brand de bijuterii ce îi poartă numele, peste ocean, iar, cu ocazia debutului pe piaţa americană, se afla în discuţii pentru a apărea în noul sezon al reality show-ului lui Kim Kardashian. Vedeta, care a primit aseară “Premiul special pentru un business de succes” în cadrul Galei Eva.ro 12 ani, îşi va extinde afacerea peste hotare şi va deschide propriul magazin în New York.
Până la deschiderea magazinului Giulia Nahmany pe 5th Avenue, vedeta va participa la unul din cele mai prestigioase târguri de bijuterii, JA New York Summer Show, la care iau parte peste 10.000 de manufacturieri, comercianţi şi alte tipuri de profesionişti din industria de profil. Pe toata durata ev