Odata cu lansarea tramvaiului GT4 M, complet modernizat la uzinele din Pascani, reprezentantii regiei locale de transport si cei ai Electroputere VFU au anuntat ca exista un plan amplu de reinnoire a parcului auto din Iasi. Aflat abia in stare de discutii, acest plan are in vedere modernizarea a inca 100 de vagoane dupa modelul lui GT4 M, acesta fiind si primul tramvai modernizat de VFU Electroputere Pascani (fosta Remar Pascani).
Daca prototipul lansat in aceasta saptamana la Iasi a costat aproape 600.000 de euro, reprezentantii companiei de productie feroviara sustin ca modernizarea in linie a vagoanelor aflate in depoul RATP ar reduce costurile pana la 350.000 de euro pentru fiecare vagon.
"Acest tramvai este unul care se preteaza la noile conditii, iar acum ne pregatim pentru programul de finantare 2014 - 2020. Trebuie sa tinem cont ca este un constructor din zona noastra, care poate crea si locuri de munca. La un numar mai mare de productie, costurile pot scadea undeva la 350.000 de euro pentru fiecare tramvai modernizat", a spus Maricel Gherca, director general RATP Iasi.
Odata cu lansarea tramvaiului GT4 M, complet modernizat la uzinele din Pascani, reprezentantii regiei locale de transport si cei ai Electroputere VFU au anuntat ca exista un plan amplu de reinnoire a parcului auto din Iasi. Aflat abia in stare de discutii, acest plan are in vedere modernizarea a inca 100 de vagoane dupa modelul lui GT4 M, acesta fiind si primul tramvai modernizat de VFU Electroputere Pascani (fosta Remar Pascani).
Daca prototipul lansat in aceasta saptamana la Iasi a costat aproape 600.000 de euro, reprezentantii companiei de productie feroviara sustin ca modernizarea in linie a vagoanelor aflate in depoul RATP ar reduce costurile pana la 350.000 de euro pentru fiecare vagon.
"Acest tramvai este unul care se preteaza la noile conditii, iar acum ne pre