Numeroasele printuri ale colecţiei Givenchy primăvară-vară 2014 a lui Riccardo Tisci, aflate în centrul atenţiei la Săptămâna Modei de la Paris, au creat confuzie în rândul fashioniştilor deoarece hainele au fost inspirate din subcultura geek.
„Am început prin a mă juca cu ideea de tocilari. Există atât de mulţi copii care sunt obsedaţi de calculatoare“, a explicat Tisci pentru „DailyMail“.
În colecţia sa de printuri au fost inserate imagini ale tehnologiei primitive
Imaginile unor casetofoane vechi, circuite sau piese vechi de calculator, imprimate pe haine, au fuzionat cu portretele alb-negru ale unor oameni reali, la rândul lor imprimate pe topurile din colecţie. Acestea au fost stratificate cu ajutorul unor dungi roşii, gri, negre, albastre sau bej.
Pantalonii scurţi, foarte largi, în stilul skaterilor, au fost purtaţi peste colanţi, iar puloverele şi tricourile peste cămăşi.
Modelele care au defilat pe podium au avut vopsite pe faţă linii sau forme tribale, de culoare roşie, neagră sau albă. Părul a fost netezit pe spate sau a fost separat la mijloc de o cărare perfectă.
Ca o completare a spectacolului său, designerul a trimis pe scenă modele de sex feminin, acestea purtând desuuri, costume de baie şi jachete.
Stilul doodle
Urmând un stil cromatic asemănător, cei de la Kenzo şi-au prezentat colecţia de primăvară-vară 2014. Imprimeurile de pe haine au imitat o formă de artă pe care mulţi nu o iau în considerare, şi anume stilul doodle (n.r. măzgălitură), dar s-a încercat şi crearea unor tipare repetitive.
Genţile masculine au fost nelipsite, precum şi încălţămintea sport, iar accesoriile au intensificat efectul hainelor deja destul de încărcate.
Directorii de creaţie, Humberto Leon si Carol Lim, au păstrat moştenirea Kenzo, prin grafică, dar şi prin forma o