Design delicat si performant !
Ultima generaţie a modelului Clio este o schimbare radicală, am putea spune că în bine, faţă de tot ce a însemnat acest model de la prima apariţie. Clio 4 arată foarte bine , fiind genul de maşină care întoarce destule priviri pe stradă. La exterior, nu prea există elemente comune cu generaţia anterioară. Linia acoperişului şi faptul că mânerele uşilor din spate sunt bine ascunse, dau impresia unui coupe sportiv cu 3 uşi. Interiorul nu se lasă nici el mai prejos, şi având în vedere că nu vorbim de o maşina din clasa premium, a fost totuşi tratat cu mult mai multă seriozitate comparativ cu versiunile anterioare. Planşa de bord este placută la atingere, fiind folosite materiale moi, de calitate, care de obicei se regasesc la maşinile din segmentul superior.
Vitezometrul digital, este poziţionat central. Spaţiul interior a crescut şi el, cel puţin pentru locurile din faţă. Portbagajul este în limitele clasei, cu un volum de 300 de litri, acceptabil pentru cumparaturi de la supermarket şi mici călătorii. Tehnologia nu putea lipsi nici ea, noul Clio vine cu sistemul de navigaţie Media Nav, prezent şi la noile Dacii, dar pare un pic mai fancy, şi dispune şi de un sistemul audio denumit de Renault, Bass Reflex.
Bile negre – plasticul in exces
La capitolul bile negre, am enumera închiderea portbagajului şi plasticele interioare la nivelul uşilor care ar fi putut fi în acelaşi ton cu bordul şi consola centrală, adică ceva mai bune calitativ. Mare bubă este portbagajul, mai exact este destul de dificil de închis atât timp cât te foloseşti de punctele de prindere şi trebuie să te foloseşti de exteriorul portbagajului, ceea ce poate fi deranjant, mai ales dacă maşina este murdară. Un alt aspect neplacut îl reprezintă stâlpii laterali, aceştia sunt prea groşi şi astfel vizibilitatea laterală are de suferit, iar