Inaugurată cu surle şi trâmbiţe în decembrie 2011 de guvernul Boc fără a fi terminată, autostrada Arad-Timişoara continuă să fie, după aproape doi ani de la darea în folosinţă, un şantier în toată regula, punând la încercare nervii celor care se încumetă să străbată distanţa dintre cele două oraşe în această variantă. 30 iunie era termenul de finalizare anunțat inițial chiar de cei de la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale, însă și acum se lucrează din greu pe acest tronson. Nimeni nu mai sare înainte cu termene de finalizare, însă un deputat arădean face o declarație cel puțin interesantă: nu e vorba de reparații, ci de o lucrare amplă.
Deşi lucrarea nici nu fusese recepţionată, în primăvara anului trecut se puteau vedea, amplasate pe viaducte, o mulţime de bannere propagandistice prin care cei care circulau pe autostradă erau atenţionaţi că măreaţa realizare se datorează strădaniei guvernării pedeliste. După nici un an, şi cei 32,25 de kilometri pe care, de bine de rău, se putea circula, au început să se deterioreze, iar firmele executante au purces la remedierea crăpăturilor apărute în asfalt, la înlăturarea denivelărilor şi a deficienţelor constatate mai ales la îmbinărle de poduri, unde asfaltul s-a surpat, pur şi simplu.
Reparaţiile la îmbrăcămintea asfaltică au început în toamnă, în paralel s-a continuat montarea parapeţilor, s-a lucrat la taluzări şi la scurgeri de apă, dar noul termen stabilit de constructor pentru finalizarea lucrărilor, 30 iunie 2013, nu a putut fi respectat, recepţia fiind amânată la o dată neprecizată, undeva la toamnă. Cu toate că şeful Poliţiei Autostrăzi Vest, Teodor Tudur, informa că la data stabilită pentru recepţie se mai montau doar parapete şi balustrade şi nu se mai lucra la partea carosabilă, sâmbăta trecută autostrada era un adevărat şantier pe care se lucra de zor, pe porţiuni considerabile de