Ecoturismul este în prezent un turism soft pe care avem obligaţia să-l promovăm responsabil, a spus, miercuri, Michael Burian, consultant al Organizaţiei Mondiale a Turismului (OMT) şi reprezentant al Centrului European pentru Ecologie şi Turism.
„Afacerile şi firmele sunt cele care creează profitul în ecoturism, nu ONG-urile, nu guvernele. Nu este uşor să vinzi un produs turistic. Este uşor să-l pregăteşti, mai ales cu bani europeni, dar este greu să-l vinzi. Ecoturismul este important la nivel economic şi prin faptul că are în vedere împiedicarea depopulării”, a spus Michael Burian, citat de Agerpres. .
Reprezentanţii Asociaţiei pentru Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC) au precizat că în România există tot mai multe produse care sprijină creşterea numărului de zile petrecute de un turist în pensiunile ecoturistice. Cu toate acestea, caracterul sezonier este o problemă care poate afecta infrastructura de cazare. „În Elveţia, de exemplu, se face turism 12 luni pe an şi ei au numai munte. Dumneavoastră aveţi şi mare. Trebuie imaginaţie pentru a crea destinaţii ecoturistice pe toată durata anului”, a precizat Michael Burian.
Ecoturismul este în prezent un turism soft pe care avem obligaţia să-l promovăm responsabil, a spus, miercuri, Michael Burian, consultant al Organizaţiei Mondiale a Turismului (OMT) şi reprezentant al Centrului European pentru Ecologie şi Turism.
„Afacerile şi firmele sunt cele care creează profitul în ecoturism, nu ONG-urile, nu guvernele. Nu este uşor să vinzi un produs turistic. Este uşor să-l pregăteşti, mai ales cu bani europeni, dar este greu să-l vinzi. Ecoturismul este important la nivel economic şi prin faptul că are în vedere împiedicarea depopulării”, a spus Michael Burian, citat de Agerpres. .
Reprezentanţii Asociaţiei pentru Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC) au precizat că în România exi