Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat miercuri ca investitia pentru Magistrala 6 de metrou, care sa lege reteaua existenta cu Aeroportul Otopeni, este una "uriasa" si nu este justificata de traficul existent, urmand sa propuna in loc un proiect suprateran mai ieftin, transmite Mediafax. Fenechiu a explicat ca "avem infrastructura feroviara pana aproape de aeroportul Otopeni si am putea prelungi aceasta infrastructura si eventual sa o introducem in subteran, in zona aeroportului Otopeni, si sa avem o legatura de zece ori mai ieftina si care sa parcurga aceasta distanta intr-un timp similar". Singura ruta feroviara este Gara de Nord, Mogosoaia, Balotesti, care a mai fost utilizata in 2009 ca posibila legatura cu Aeroportul, insa ministru de atunci, Radu Berceanu, a renuntat la ea la scurt timp de la inaugurare din cauza pierderilor mari.
Argumentele lui Fenechiu impotriva liniei de Metrou Baneasa-Gara de Nord: "In ceea ce priveste legatura dintre Gara de Nord si Otopeni, Magistrala 6, asa cum este numita, dati-mi voie sa va spun ca un miliard si vreo 200 de milioane de euro cat este estimarea pentru aceasta magistrala, mie personal mi se pare uriasa, si eu nu cred ca vom avea vreodata pasageri pentru ca aceasta linie sa fie eficienta. Daca aceasta magistrala nu va face decat legatura intre aeroportul Otopeni si Gara de Nord, vreau sa va ganditi ca nivelul maxim de pasageri pe care il poate avea este reprezentat de nivelul maxim de pasageri al aeroportului. Daca faceti o comparatie cu nivelul de pasageri pe care il are pe un tronson similar Metrorex, veti vedea ca este de vreo suta de ori mai mare. Suntem intr-o situatie usor delicata, pentru ca exista un contract cu japonezii, eu o sa propun Guvernului sa inlocuim acest proiect cu un proiect suprateran, pentru ca avem infrastructura feroviara pana aproape de aeroportul Otopeni si am putea prel