Borussia Dortmund şi-a lansat azi noul echipament, furnizat de sponsorul tehnic Puma. Faţă de sezonul trecut, designul este uşor schimbat, existând diferenţe atât în ceea ce priveşte dungile negre care încadrează tricoul, cât şi în modelul acestuia, care formează câteva pătrate sub sponsorul ”Evonik”.
Însă ceea ce a surprins cel mai mult a fost modul în care echipa germană a ales să prezinte acest echipament. Departamentul de marketing al finalistei Ligii Campionilor din sezonul trecut s-a gândit la o lansare cât mai spectaculoasă şi a reuşit să facă acest lucru! Noul echipament a fost recreat în parcul ”Westphalen” de lângă arena lui Dortmund cu ajutorul a 80.483 de flori, exact capacitatea stadionului ”Signal Iduna Park”.
Iniţiativa a prins la public, suporterii lui Dortmund fiind impresionaţi de iniţiativa clubului. ”Dortmund flower power”, a descris şi antrenorul Jurgen Klopp mutarea. ”Îmi place cum arată tricoul, e foarte frumos. Abia aştept să joc în el”, a spus şi Marco Reus.
Borussia Dortmund şi-a lansat azi noul echipament, furnizat de sponsorul tehnic Puma. Faţă de sezonul trecut, designul este uşor schimbat, existând diferenţe atât în ceea ce priveşte dungile negre care încadrează tricoul, cât şi în modelul acestuia, care formează câteva pătrate sub sponsorul ”Evonik”.
Însă ceea ce a surprins cel mai mult a fost modul în care echipa germană a ales să prezinte acest echipament. Departamentul de marketing al finalistei Ligii Campionilor din sezonul trecut s-a gândit la o lansare cât mai spectaculoasă şi a reuşit să facă acest lucru! Noul echipament a fost recreat în parcul ”Westphalen” de lângă arena lui Dortmund cu ajutorul a 80.483 de flori, exact capacitatea stadionului ”Signal Iduna Park”.
Iniţiativa a prins la public, suporterii lui Dortmund fii