Mercedes-Benz va monta pe noile versiuni A-Klasse și B-Klasse motoare diesele de 1,5 litri şi 90 de cai-putere concepute de Renault. Mercedes-Benz oferea un diesel de 1,5 litri și 109 CP, preluat tot de la Renault în gama A-Klasse, însă s-a decis să-l schimbe pentru un plus de economie.
Noua motorizare a fost aleasă pentru un consum mai redus, mai precis de 3,8 litri la 100 km, în varianta anunţată de producător. Motoarele de pe Mercedes le putem regăsi şi pe Dacia. Spre deosebire însă de variantele franţuzeşti, A-Klasse și B-Klasse au transmisii dezvoltate de Mercedes, sunt cu şase trepte şi au fost îmbunătăţite cu factorul NVH (Noise, Vibration, Harshness), ceea ce reduce consumul şi face deplasarea mai comodă.
Mercedes-Benz va monta pe noile versiuni A-Klasse și B-Klasse motoare diesele de 1,5 litri şi 90 de cai-putere concepute de Renault. Mercedes-Benz oferea un diesel de 1,5 litri și 109 CP, preluat tot de la Renault în gama A-Klasse, însă s-a decis să-l schimbe pentru un plus de economie.
Noua motorizare a fost aleasă pentru un consum mai redus, mai precis de 3,8 litri la 100 km, în varianta anunţată de producător. Motoarele de pe Mercedes le putem regăsi şi pe Dacia. Spre deosebire însă de variantele franţuzeşti, A-Klasse și B-Klasse au transmisii dezvoltate de Mercedes, sunt cu şase trepte şi au fost îmbunătăţite cu factorul NVH (Noise, Vibration, Harshness), ceea ce reduce consumul şi face deplasarea mai comodă.