Daca firma ta vinde bunuri in mod traditional dar nu si pe Internet, ai putea pierde o oportunitate de aur de a genera venituri consistente. Comertul electronic cu plata pe Internet a crescut in 2012 cu 38%, pana la 220 mil. euro, si cresterea va continua si anul acesta, fara indoiala. Esti gata sa participi la aceasta evolutie?
Lansarea unui magazin online poate fi o provocare pentru micile afaceri care deseori nu au suficient timp, buget si angajati. Dar, in era cloud-ului, design-ului relativ usor, totul devine din ce in ce mai posibil.
Iata 10 intrebari importante pe care trebuie sa (ti) le pui atunci cand creezi primul magazin de vanzari online pentru afacerea ta:
1. Cum sa incep construirea magazinului meu online?
Daca nu iti permiti sa angajezi pe cineva pentru a-ti construi de la zero magazinul de vis, nu te ingrijora. Sunt multi vendori de eCommerce care te pot ajuta sa ti-l creezi, rapid. Poti incepe chiar tu prin Wordpress, platforma care a introdus recent skin-uri si plugin-uri de eCommerce, apoi, pe masura ce vanzarile si complexitatea cresc, poti trece pe o platforma mai scumpa si mai complexa, precum Magento sau PrestaShop.
In SUA, companii precum Bigcommerce, Shopify, Jumpseller si Volusion te lasa sa realizezi propriul design, “feeling” si functionalitati pentru magazinul tau online.
In Romania, Romtelecom a lansat o solutie “la cheie” pentru magazinul tau online - AfacereaTaOnline.ro.
Astfel de servicii de eCommerce necesita, de obicei, o munca de baza din partea ta. Preturile pentru hosting, template-uri sau plugin-uri variaza de la 10$ la 700$/luna, depinzand de complexitatea site-ului, numarul de produse, traficul asteptat si tipul de servicii pe care doresti sa le implementezi.
2. Cum pot customiza cel mai bine felul in care arata site-ul meu?
In majoritatea cazurilor, daca fi