Problemele legate de proiect ar fi şi din cauza anilor trecuţi de la întocmirea acestuia până la demararea lucrărilor
Problemele „marii asfaltări” sunt tot mai multe şi mai aprins discutate atât de cetăţenii locuitori ai străzilor şantiere cât şi de autorităţile locale şi oamenii politici.
Dacă până acum se făcea referire strict la lucrările care nu îi mulţumesc pe argeşeni datorită faptului că partea carosabilă a fost prea îngustată sau la trotuarele care pe alocuri nu îşi aveau rostul, zilele trecute a fost adus în discuţie şi proiectul făcut, spun uni, prost.
Senatorul Popa şi arhitectul Scărlătescu cred că proiectul a fost greşit
“Cei care lucrează în administraţia locală trebuie să ştie tot despre aceste probleme iar cei care au făcut proiectul trebuie să ştie şi mai mult. Dacă proiectul a fost făcut din birou aşa se întâmplă. Altfel nu se explică… dacă mergea pe teren vedea care sunt problemele”, a declarat senatorul Popa.
De aceeaşi părere este şi arhitectul Florin Scărlătescu. Acesta a declarat redactorilor PROFIT că din punctul său de vedere proiectul a fost complet greşit atâta vreme cât cine l-a întocmit nu a fost pe teren pentru a vedea cum vor rămâne străzile.
Străzile unui municipiu european nu putea fi lipsite de trotuare
La rândul său, primarul Nicolae Diaconu explică argeşenilor de ce chiar şi pe străzile mici şi puţin circulate au trebuit construite trotuare. „Pentru că e vorba de un proiect de modernizare a unor drumuri municipale era condiţie obligatorie să fie trotuare şi şanţuri de scurgere. Dacă acestea nu erau prevăzute, proiectul nu era eligibil”, a declarat primarul Diaconu.
Cât despre restul problemelor semnalate acesta a mai spus că argeşenii care nu sunt mulţumiţi de modul în care li s-au lăsat zonele din faţa proprietăţilor, pe cheltuiala lor, pot face lucrări suplimentare. „Constructorul poa