Emisiunea ”Splash! Vedete la apã”, difuzată duminică seară de Antena 1, a fost urmărită de peste 2.5 milioane de telespectatori.
Cea mai veselã emisiune estivalã, „Splash! Vedete la apã” a luat startul în forţã la Antena 1 cu o ediţie care a cucerit publicul din primul pânã în ultimul minut! Astfel, emisiunea estivală difuzată de Antena 1 in fiecare duminică, de la orele 20:30, a fost lider de piață pe toate targeturile, la debutul său, spulberând concurența!
Sãriturile de la înãlţimi ameţitoare, momentele amuzante şi replicile savuroase au fost ingredientele succesului primei ediţii a emisiunii, succes mãsurat în milioane de telespectatori care au urmărit cu sufletul la gură emisiunea Antenei 1.
Astfel, „Splash! Vedete la apă” a înregistrat asearã, în intervalul difuzării sale (20:27-23:11) un rating mediu de 10.3 puncte şi o cotã de piaţã de 24.9% la nivelul targetului comercial 18-49 urban.
Minutul de aur, pe acest segment de populație (Urban, 18-49 ani), s-a produs la orele 23:05, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 16.6 rtg şi o cotă de piaţă de 37.9%.
Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban (all urban), Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1 102 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie X Factor, cu peste 300 000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv.
Astfel, emisiunea prezentată de Pepe a înregistrat, pe targetul All Urban, o cotă de piață de 22,6%, respectiv 10,5 puncte de rating.
În minutul de aur, 22:08, peste 2 500 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit jurizarea sãriturii Ozanei Barabancea, de aproape trei ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro TV.
Și nu numai atât! Ieri, 7 iulie, Antena 1