În urmă cu patru ani de zile, între Primăria Municipiului Pitești și firma CNCD s-a semnat un contract de colaborare pentru ridicarea mașinilor parcate ilegal. Din încasări, primăria urma să primească 15 la sută, în timp ce firma privată de peste cinci ori mai mult. După patru ani de zile de contract și după mai puțin de trei ani de zile în care sistemul de ridicare a funcționat efectiv, CNCD a mai dorit prelungirea contractului cu încă șase luni, ca să poată afla dacă sunt sau nu sunt rentabili! Ca și când până acum nu și-ar fi putut da seama…
Unul dintre proiectele de hotărâre ce a trecut de votul consilierilor la ultima ședință a aleșilor locali din municipiul Pitești a fost cel privind prelungirea contractului de ridicare a mașinilor parcate ilegal, cu șase luni de zile. Și asta pentru că CNCD, firma care asigură acest serviciu în Pitești, din diferite motive nu și-a dat seama dacă poate scoate bani sau nu. Oricum, din ceea ce se cunoaște până la această oră, din cele trei milioane de lei vechi pe care proprietarul îi plătea pentru a-și recupera mașina din curtea CNCD, firma în cauză băga în buzunar în jur de 85 la sută, restul revenind primăriei. Deci, oareșice profit, tot scotea. Că nu ieșea cât ar fi trebuit, asta ține de modul în care CNCD a manageriat afacerea și de alte motive care n-au legătură cu buzunarele contribuabililor.
CNCD afirmă că nu și-a făcut „norma zilnică”
Unul dintre motivele pentru care CNCD ar fi ieșit în pierdere este și acela cum că echipele de intervenție nu și-ar fi putut face norma stabilită prin calcul, în momentul semnării contractului. De ce? Vorba zicalei cu tușul și cu librăria… Ba că nu erau destui polițiști, ba că nu erau destule echipaje… A venit apoi și „ruptura” dintre Poliția Rutieră și CNCD, întrucât polițiștii pur și simplu nu au mai acceptat să se spargă în capul lor toate pocinoagele angajațil