Piaţa locală de media şi divertisment va avansa cu 7,7% în următorii cinci ani, evoluţie susţinută în principal de creşterea accesului la internet şi dezvoltarea explozivă a terminalelor mobile inteligente, se arată într-un raport al firmei de consultanţă PwC.
Industria de media şi divertisment din România a fost estimată la 2,44 miliarde de dolari anul trecut, iar analiştii PwC prognozează că valoarea acesteia va depăşi 3 miliarde de dolari până în 2017.
Vânzările de muzică, ziare, reviste, publicitatea şi licenţele radio îşi vor menţine trendul descendent în urmatorii patru ani, piaţa locală încadrându-se astfel în dinamica globală.
„La nivel mondial cheltuielile pentru produsele digitale vor creşte mai mult decât cele pentru produse media tradiţionale, iar tendinţele din piaţa locală le urmează pe cele de la nivel global”, a afirmat Florin Deaconescu, partener, responsabil pentru sectorul telecom, media şi divertisment al PwC România.
Potrivit raportului, piaţa de media şi divertisment va înregistra al treielea cel mai rapid ritm de creştere din Europa Centrală şI de Est, după industriile de profil din Turcia şi Rusia, care vor urca cu 11,4%, respectiv 10,1%.Cu toate acestea, România va rămâne însă, cea mai mică piaţă de media şi divertisment din regiune ca volum.
Piaţa locală de media şi divertisment va avansa cu 7,7% în următorii cinci ani, evoluţie susţinută în principal de creşterea accesului la internet şi dezvoltarea explozivă a terminalelor mobile inteligente, se arată într-un raport al firmei de consultanţă PwC.
Industria de media şi divertisment din România a fost estimată la 2,44 miliarde de dolari anul trecut, iar analiştii PwC prognozează că valoarea acesteia va depăşi 3 miliarde de dolari până în 2017.
Vânzările de muzică, ziare, reviste, publicitatea şi licenţele radio îşi vor menţine trendul desc