Marti, 9 iulie, postul turcesc s-a clasat din nou pe prima poziție în topul televiziunilor din România, cu serialul “Iffet”.
În intervalul 20.00 – 22.30, stația a inregistrat o medie de 6.7% rating și 16.4% cota de piață, pe targetul All Urban, devansând producțiile posturilor de televiziune concurente, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Pe targetul național și comercial, Kanal D s-a clasat pe locul doi în topul televiziunilor românețti, în intervalul precizat, înregistrând 5.4% Rating ți 13.7% cotă de piață, pe targetul Național, și 4.8% Rating și 13.5% cota de piață, pe targetul 18-49 Urban. 1.036.000 de români urmăreau ieri Kanal D în intervalul 20.00 – 22.30.
Minutul de aur înregistrat la 22.22, a adunat în fața micilor ecrane nu mai puțin de 1.508.000 de români care urmăreau Kanal D. Late night show-ul “WOWBiz” a rămas la sufletul românilor, înregistrând, marți, 9 iulie, 3.1% Rating și 10.7% cota de piață, pe targetul Național. 592.000 de telespectatori urmăreau Kanal D, în intervalul 22.30-24.30, iar minutul de aur a fost atins la 23.11 când 1.002.000 de români urmăreau dezvăluirile presupusei amante a lui Marcel Toader, fostul soț al Gabrielei Cristea.