Mai puţin înseamnă mai mult, însă nu şi pe internet, unde starurile îşi afirmă supremaţia în funcţie de numărul de fani, like-uri şi share-uri. În era Facebook-Twitter-Instagram, prestigiul creşte pe măsură ce artiştii fac confesiuni neaşteptate, postează imagini inedite ori, pur şi simplu, sunt prezenţi în rândul fanilor de pe internet.
Reţelele de socializare constituie o formă facilă şi ieftină de promovare pentru artiştii care călătoresc constant, au un program instabil şi încărcat cu filmări, concerte şi evenimente. Pentru a păstra dialogul cu fanii, artiştii sunt activi pe reţelele de socializare, unde, în câteva secunde, îşi transmit mesajele, imaginile, melodiile şi stările emoţionale. Analizând aceste aspecte, dar şi factorii cantitativi, site-ul zimbio.com, specializat în ştiri mondene, a prezentat topul celor mai influente vedete din reţelele de socializare.
1. Rihanna – 73.756.213 de fani de Facebook, 30.504.779 de fani pe Twitter
Cu o medie de şapte tweet-uri pe zi, interpreta piesei „Diamonds“ postează fotografii personale pentru milioanele de fani din Barbados şi alte colţuri mai îndepărtate ale lumii. Fie că nu i-a păsat de reacţiile celorlalţi sau că a vrut să dea naştere controverselor, cântăreaţa de 25 de ani s-a afişat în ipostaze compromiţătoare şi sexy, cu fostul iubit Chris Brown, la petreceri, fumând şi consumând alcool.
2. Justin Bieber – 55.568.582 (Facebook), 41.688.024 (Twitter)
Adolescentul care a surclasat-o pe „mama monstruleţilor“ pe Twitter, în ceea ce priveşte numărul de admiratori, îşi postează interviuri, melodii şi poze cu fanii, spre bucuria tinerelor îndrăgostite de el.
3. Lady Gaga – 58.180.939 (Facebook), 39.070.927 (Twitter)
„Vreau să ajung pe culmile gloriei“ cântă Gaga în „The Edge of glory“, ştiind că pentru a reuşi trebuie să facă şi sacrificii. Artista de 27 de an