Soluţiile la diferite probleme şi dureri de cap vin mai aproape de rovinăreni, nu oricum, ci cu viteza unui Tel verde. De acum, rovinărenii au un dispecerat de urgenţă, pus la dispoziţie de autorităţile locale. Primăria Rovinari vrea ca, tot mai frecvent, comunitatea să capete îndrumare şi rezolvare la eventuale probleme de ordin edilitar, fără drumuri inutile şi timp piredut. Un dispecerat de urgenţă va avea misiunea ca acest lucru să nu se mai întâmple în Rovinari iar linia telefonică gratuită este deja funcţională.
Vestea bucură, fără doar şi poate, ştiind că apelând non stop serviciul pus la dispoziţie de Primărie- 0800.410.000, cineva va răspunde 24 de ore din 24, la celălalt capăt al telefonului verde. De curând, primăria a dat în folosinţă un servciu de urgenţă, pe cât de necesar, pe atât de interesant ca iniţiativă a administraţiei publice locale. Fiind o idee mai veche a edilului Dorin Filip, acum aceasta a fost adusă la viaţă pentru ca în Rovinari, instituţia publică să îşi atingă scopul pentru care a fost creată, să servească interesului comunităţii. Se pare că un Tel verde deţine cheia eficientizării iar soluţiile sunt mult mai la îndemână dacă informarea este adecvată. De la apă, canal, străzi, drumuri, parcări sau orice altă informaţie cu caracter edilitar, chiar şi ce acte trebuie pentru o anumită problemă şi de unde pot fi ele procurate în oraş, ei bine, întrebările pot fi adresate dispeceratului de urgenţă din Rovinari, oricând, la orice oră. Reprezentanţii Primăriei spun că în comunitate apar tot felul de probleme, mai mult sau mai puţin stringente şi care îşi vor putea găsi rezolvare, altfel, cu spirit de iniţiativă. „Absolut orice problemă care poate apărea în oraş poate fi adusă la cunoştinţă primarului, pentru că dispeceratul înfiinţat are toate telefoanele instituţiilor din subordinea primarului şi nu numai. Am luat legătura şi cu Pol