In incercarea de a creste increderea clientilor in magazinele si comenzile pe Internet, eMag a introdus pe piata locala un serviciu nou, simplu de implementat si de alti jucatori de pe piata – deschiderea coletului la livrare, clientul avand posibilitatea de a-l vedea, in fata curierului.
Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.emag.ro si ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare.
Acest serviciu ofera posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
„Deschiderea coletului la livrare” este un serviciu care se aplica tuturor produselor comercializate pe site-ul www.emag.ro, inclusiv produselor comercializate de partenerii din eMAG Marketplace.
In momentul livrarii comenzii, clientii pot solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
“In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decideti refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate”, explica oficialii companiei. Citeste si:Cursul a spart un nivel psihologic important pe finalul sedinteiLa ce cotatie a ajuns leul in finalul sesiunii de tranzactionareCum a incheiat cursul de schimb saptamana
Daca in urma deschiderii coletului clientul constata ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza