Accidentul de vineri, 19 iulie, seara, petrecut la capătul dinspre Unic al Bulevardului Mihai Viteazu din Vulcan, a arătat pe viu ceea ce, înainte, erau doar presupuneri. Un eventual eveniment rutier petrecut pe această arteră de circulaţie ar urma să blocheze întregul trafic din zonă.
Pentru
o minte limpede treaba asta era clară încă pe când aşa zisa modernizare şi fluidizare a traficului rutier de pe bulevard, ivită din barba albă a proiectantului de curte al primăriei, era doar în faza de proiect. Numai că nici edilul şef Gheorghe Ile, vrăjit de artezienele, bazinele şi giratoriile de pe desen, şi nici consilierii locali, care au aprobat proiectul fără să-şi fi aruncat vreo privire pe el, nu au luat în calcul această chestiune de care sunt sigur îşi dăduse seama şi cel mai tânăr posesor de bicicletă din Vulcan.
În atare situaţie,
din bulevardul până atunci cu patru benzi, două pe o parte şi două pe alta, a ieşit exact ceea ce era teama oricărui conducător autor. Două alei înguste în care nu poţi să pui două maşini una lângă alta. Şi pe care, circulând, te simţi, aşa cum mi-a mărturisit un pensionar venerabil, fost inginer minier, ca pe galeriile unei mine.
Dacă vineri, 19 iulie,
s-a adeverit aşteptarea că, în caz de un accident petrecut chiar şi la unul dintre capetele sale, circulaţia rutieră pe bulevard este kaput, mai rămâne de văzut ce va fi dacă o maşină rămâne în pană undeva pe la mijloc. Pe oricare dintre cele două alei.
Accidentul de vineri, 19 iulie, seara, petrecut la capătul dinspre Unic al Bulevardului Mihai Viteazu din Vulcan, a arătat pe viu ceea ce, înainte, erau doar presupuneri. Un eventual eveniment rutier petrecut pe această arteră de circulaţie ar urma să blocheze întregul trafic din zonă.
Pentru
o minte limpede treaba asta era clară încă pe