Bucureşti, 22 iulie 2013. Vara aceasta, Pepsi îşi incurajează fanii să trăiască experiente neaşteptate şi oferă celor mai curajoşi dintre ei o aventură inedită. În cadrul campaniei Ia-ți vara în cap, printr-o competiţie desfășurată pe pagina de Facebook, Pepsi porneşte în căutarea a trei grupuri de prieteni care pot să transforme o provocare într-o vară de neuitat.
Timp de şapte zile, cele trei echipe care vor trece cu succes de etapele eliminatorii din concurs, pornesc într-un road trip prin România, doar cu Pepsi, la volanul unui Opel Mokka, primul SUV subcompact al unui producător german. Clipul campaniei realizat de Corina și Antonia poate fi urmărit aici. Regulamentul concursului este disponibil aici.
„Vara e sezonul vacanței, al experiențelor intense și al descoperirilor aventuroase. Ştim că astfel de lucruri îşi doresc fanii Pepsi, de aceea vara aceasta îi provocăm să ia parte la o experiență inedită: să plece într-un road trip doar cu Pepsi!”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România. „Prin concursul Ia-ţi vara în cap, căutăm 3 echipe de prieteni care sunt pregătiţi să-și testeze limitele și să vadă cum pot trăi o vară WOW alături de Pepsi. Le oferim tot ce au nevoie pentru road-trip – mașini Opel Mokka pentru 7 zile, corturi, camere de filmat și mult Pepsi. Nu trebuie decât să pornească la drum plini de curaj și pasiune, alături de prieteni”.
Pentru a se înscrie în competiţia Pepsi „Ia-ți vara în cap”, fanii trebuie să intre pe pagina de Facebook a brandului, să se înscrie aici alături de alţi doi prieteni şi să îşi atragă susţinători pentru a strânge voturi în aplicaţie. Primele 10 echipe care adună cele mai multe voturi ajung în finală. Realizând un filmuleţ în care prezintă dovada unei “tranzacţii” cu Pepsi, echipele vor trebui să demonstreze în proba eliminatorie că sunt pregatite pentru provoc