Numărul utilizatorilor site-ului de socializare a urcat la 1,15 miliarde de persoane
Facebook a avut în trimestrul doi venituri de 1,81 miliarde de dolari, în urcare cu 53% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, şi un profit net de 333 milioane de dolari, rezultate care depăşesc estimările analiştilor şi confirmă strategia companiei de a investi masiv în servicii mobile. Profitul vine după o pierdere de 157 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut. În urma deciziei de anul trecut a CEO-ului Mark Zuckerberg (foto) de a investi în software destinat platformelor mobile, vânzările de publicitate pe dispozitive wireless sunt pe cale să depăşească afacerile generate prin computere desktop, transmite Boomberg. Acţiunile Facebook au crescut cu 21% în prelungirea şedinţei oficiale de tranzacţionare de miercuri pe bursa de la New York, la 31,98 dolari, în urma rezultatelor peste estimări care au spulberat temerile investitorilor că cea mai mare reţea de socializare nu poate monetiza adecvat serviciile pe dispozitive mobile. Compania avea la finalul şedinţei bursiere de miercuri o capitalizare de piaţă de 64 miliarde de dolari. Numărul total de membri ai Facebook a urcat la 1,15 miliarde, de la 1,11 miliarde în primele trei luni.
Compania a precizat că 61% dintre membri utilizează zilnic site-ul, procentaj care a crescut contrar aşteptărilor managementului, a mai spus Zuckerberg.
Facebook va avea în acest an o cotă de piaţă de 13% la nivel global în zona publicităţii pe dispozitive mobile, faţă de 5,4% anul trecut, estimează compania de cercetare de piaţă EMarketer. Google domină piaţa cu o cotă de 56% în acest an.
Numărul utilizatorilor site-ului de socializare a urcat la 1,15 miliarde de persoane
Facebook a avut în trimestrul doi venituri de 1,81 miliarde de dolari, în urcare cu 53% faţă de perioada corespu