INFORMAŢIE DE PRESĂ Bucureşti, 25 iulie 2013
BCR Alert – peste un milion de alerte trimise clienţilor BCR
Distribuţia clienţilor care au ales serviciul BCR Alert (bărbaţi vs. femei) - majoritatea clienţilor care au activat serviciul BCR Alert sunt bărbaţi (56%) şi fac parte din segmentul activi – vârsta cuprinsă între 25 – 45 de ani Serviciul BCR Alert răspunde cu succes unei nevoi reale a clienţilor, fiind activat în proporţie de peste 80% de deţinătorii pachetelor de cont curent ExtraCont şi TotalCont, unde serviciul este inclus. De asemenea, BCR Alert este activat de peste 50% din clienţii noi deţinători de pachet ClasiCont Între operaţiunile cele mai frecvente efectuate de clienţii BCR pentru care sunt trimise alerte se numără operaţiunile efectuate la ATM, cu cardul la comercianţi, cele efectuate prin Click 24 Banking BCR şi pentru mandatele de Direct Debit
Bucureşti, 25 iulie 2013 – Banca Comercială Română (BCR) a trimis peste un milion de alerte (SMS şi Email) clienţilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurandu-le astfel un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.
BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).
BCR Alert a fost lansat în Octombrie 2012 odată cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont), fiind activat în proporţie de 97% de clienţii BCR care deţin aceste pachete de cont curent. Dintre aceştia 29% deţin serviciul BCR Alert în pachetul ClasiCont, 25% în pachetul ExtraCont şi 43% în