Foarte putini isi mai amintesc astazi ca pana la ideea de a concesiona aeroportul din Bacau catre un operator aerian (avea sa fie Blue Air), conducerea judetului Bacau a facut pugilat, in 2007, cu nejustificat laudatul Guvern Tariceanu. “Meciul de box” s-a intins pe relativ putine runde, consemnand – in final – faptul ca Executivul de la acea data s-a spalat pe maini cu soarta celui mai important aeroport din regiunea Moldovei. Ironia sortii si ipocrizia raman, totusi, la ele acasa in politica. Benea e aliat, in USL, cu liberalii care acum 6 ani tratau cu indiferenta modernizarea aeroportului din Bacau. Consiliul Judetean Bacau a aprobat vineri, 26 iulie, un proiect vizand achizitionarea de servicii juridice pentru rezilierea contractului cu Blue Air.
Acum 6 ani, seful Consiliului Judetean (CJ) Bacau juca cu “cutitele pe masa” miza modernizarii aeroportului din Bacau. Dragos Benea aproape ca friza impertinenta cand, neinvitat, a aparut pe nepusa masa la o conferinta de presa organizata de primul-ministru Tariceanu, in sala de sedinte a palatului administrativ. Se intampla in noiembrie 2007. Cu o falca-n cer si una in pamant, Benea l-a facut “pilaf” pe Tariceanu reprosandu-i acestuia lipsa de interes fata de proiectele CJ. Intre acestea, la rang de “prioritate zero”, reabilitarea si dezvoltarea aeroportului international din Bacau.
“Am asteptat fonduri pentru refacerea infrastructurii dupa calamitatile naturale care au lovit judetul nostru, nu le-am primit nici acum, desi au ramas foarte multi bani necheltuiti din Fondul Solidaritatea, ca sa nu mai spun ca sunt inca multi sinistrati care n-au primit nimic nici pana azi. In ce priveste Aeroportul, timpul a trecut si continua sa treaca in defavoarea noastra, pentru ca suntem in competitie directa cu aeroporturile din Suceava si Iasi”, afirma Benea in noiembrie 2007 in succintul schimb de replici c