Facebook a anunţat una dintre cele mai importante schimbări din ultima vreme, care arată cât de mult contează pentru reţeaua socială să fie prezentă peste tot pe internet şi ce a învăţat din competiţia cu Twitter şi achiziţia Instagram. De azi, utilizatorii vor primi treptat posibilitatea de a introduce postări publice din Facebook în articolele lor de pe internet.
Inginerii Facebook au anunţat astăzi posibilitatea de a accesa opţiunea Embed pentru anumite postări de pe reţeaua socială. Setarea va fi disponbilă doar pentru postările publice şi va include imagini, videoclipuri, hashtag-uri, dar şi statusuri.
Pe site-urile pe care aceste postări vor fi embeduite, utilizatorii vor putea accesa opţiunile tradiţionale: vor putea da Like şi Share, vor putea urmări un utilizator sau să dea Like la o pagină.
Ce înseamnă acest lucru pentru Facebook?
Facebook a învăţat o lecţie importantă: trebuie să fie prezent peste tot pe internet. În momentul de faţă, din ce în ce mai multe reţele au posibilitatea de a fi integrate în articole de blog. Astfel, Facebook a început extinderea pe tot internetul în momentul în care butoanele de Like şi Share au apărut pe site-uri. Dar până acum, nu puteam trimite către o postare decât prin link direct, deloc grafic, Facebook intră şi pe această nişă.
Ceea ce contează pentru reţeaua socială este că activitatea utilizatorilor va fi mai mare şi nu va depinde în totalitate de prezenţa lor pe site. Astfel, reclamele pot avea mai multă valoare, iar interacţiunea dintre utilizatori va creşte.
Twitter avea opţiunea aceasta, toate site-urile de video au opţiunea aceasta, iar Instagram a introdus de curând. Facebook se mută astfel spre scopul său: să devină o adevărată platformă de publishing, care trece peste interacţiunea cu prietenii spre interacţiunea globală. O postare pe Facebook va putea fi mai valoroasă dacă va