• Decizia alesilor locali, de a interzice autobuzelor sa traverseze podul, a dat peste cap tot sistemul de transport public
Timp de trei zile, edilii locali au amanat lucrarile la pasarela Nicolina pentru a putea fi elaborat un plan de deviere a traficului greu. Din momentul in care s-a decis ca transportul public cu masini mari sa nu se mai faca peste pasarela Nicolina, calatorii au fost total bulversati. Inca de la primele ore ale diminetii, organizarea transportului in comun, dupa regulile alesilor locali, s-a transformat intr-un adevarat haos, din care calatorii nu au mai inteles cu ce masini trebuie sa circule pentru a ajunge la destinatie. Nervosi si in intarziere, oamenii s-au plans ca sunt obligati sa schimbe trei mijloace de transport pe trasee in care, de obicei, exista doar unul singur.
"Ca sa ajung din Super Copou in Nicolina, am schimbat trei masini. Prima data am asteptat vreo 20 de minute in Copou, iar in Podu Ros ni s-a spus ca trebuie sa coboram toti din masina, pentru ca nu se circula peste pod. Soferul a spus ca sunt microbuze care pot circula pe pod si sa ne suim in ele, dar nu aveau numerele de traseu bune. Oricum, toti se impingeau, chiar daca nimeni nu stia unde duce fiecare microbuz. Abia dupa vreo 10 minute de scandal, am urcat intr-unul din microbuze si ne-a dus dupa pod, iar acolo trebuia sa iau alt autobuz. Este prea mult, dureaza prea mult si este prea stresant in conditiile astea. Pe jos cred ca as fi ajuns mai repede si mai linistit", a spus Andrei, un calator RATP.
In aceste conditii, zeci de microbuze si autobuze stau sub Podul Nicolina, acolo unde s-a stabilit o statie comuna. Incepand cu ultima zi a lunii iulie, in urma cererilor facute de catre sefii din Palatul Roznovanu, RATP a facut o serie de schimbari in circulatia mijloacelor de transport public. O cursa speciala ar trebui sa transporte cala