Exista anumite lucruri pe care nu ar trebui sa le spui niciodata la serviciu, in special in fata sefului.
"Vorbeste atunci cand esti furios si va fi cel mai bun discurs pe care il vei regreta vreodata" - Ambrose Bierce.
Politica "gandeste inainte sa vorbesti" s-a dovedit utila in multe cazuri, iar la locul de munca iti poate salva slujba. Potrivit Buzzle, poate fi periculos sa spui anumite lucruri gresite in fata sefului, cum ar fi urmatoarele:
Sunt plictisit
In viata pot aparea uneori momente plictisitoare, insa biroul nu este locul in care sa te lamentezi in legatura cu acest aspect. Aratand ca esti plictisit, este un semn ca iti cauti un nou loc de munca. Daca nu ai nimic mai bun de facut, demonstreaza ca ai spirit de initiativa si cere sarcini suplimentare.
Nu este treaba mea
Nu totul este perfect un viata si, cateodata, trebuie sa lucrezi in plus pentru a-ti duce la indeplinire sarcinile. Cu toate acestea, nu spune niciodata ca nu este treaba ta sa faci anumite activitati, o astfel de atitudine definind o persoana egoista si limitand sansele de promovare.
Aminteste-ti mereu ca faci parte dintr-o echipa si principalul tau obiectiv este succesul acesteia. Daca ai deja prea multe lucruri de facut, cere-i sefului tau sa le ordoneze in functie de prioritati.
De ce n-ar trebui sa vrei sa fii sef
Este imposibil, nu pot sa o fac
O astfel de afirmatie denota rezistenta si o atitudine pesimista, care nu sunt apreciate intr-un mediu profesional. Seful tau ar putea sa dea sarcina unui alt angajat si daca aceasta va reusi sa o realizeze, nu vei arata bine. Chiar daca ti se pare dificil, spune ca vei incerca sa termini curand si informeaza constant in legatura cu progresul activitatii.
Sunt supracalificat pentru acest post
Avand in vedere c