Conducerea Finanţelor oltene este prima care va fi afectată de reorganizarea ANAF. Astfel, cei şase şefi de la Olt au primit deja preaviz, urmând ca în perioada următoare să fie anunţate şi posturile de conducere vacante, pentru care aceştia vor putea opta.
Administraţia Fiscală Judeţeană Olt, denumire primită de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Olt începând cu 1 august, va trece în curând printr-un proces amplu de reorganizare. Până în acest moment, persoanele din conducerea instituţiei, respectiv patru şefi de la administraţiile municipale şi doi de la structura judeţeană, au primit preaviz, iar în cursul lunii august se va afla ce se va întâmpla şi cu ceilalţi funcţionari publici din Olt.
„S-au primit preavizele pentru şefii de administraţii municipale şi pentru cei de la administraţia fiscală judeţeană, adică pentru şase persoane. În termen de şapte zile se vor comunica posturile de conducere vacante şi se va putea opta pentru acestea. Acestea sunt singurele informaţii pe care le avem până în acest moment referitor la reorganizare, dar cu siguranţă vom primi mai multe detalii în această lună”, a precizat Florin Diaconescu, directorul Administraţiei Fiscale Judeţene Olt.
Urmează reorganizarea Gărzii Financiare şi Vămii
După reorganizarea Fiscului, procesul se va muta la Vama Slatina şi Garda Financiară Olt. În prezent, Garda Financiară Olt funcţionează în baza ordonanţei de urgenţă numărul 74/2013, ordonanţă care o şi desfiinţează.
„Din câte am înţeles, trebuie să se finalizeze reorganizarea Finanţelor, după care vom primi şi noi mai multe informaţii despre modul în care vom funcţiona pe viitor”, a declarat Valentin Stan, cel care asigură şefia Gărzii Financiare Olt.