Pasajul Muncii a fost dat uitării de Primăria Capitalei. Deşi lucrările de consolidare trebuiau finalizate în 2011, au trecut aproape doi ani de când autorităţile le-au abandonat. Pereţii care stau să cadă pe maşini, fiarele ieşite din tencuială şi aspectul primitiv al pasajului par să fie ignorate de municipalitate, care îşi concentrează forţele pe demararea lucrărilor la alte pasaje, care vor fi terminat cine ştie când.
Lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii trebuiau finalizate în decembrie 2011 cu un cost de aproximativ 40 de milioane de lei. Cu o lună înainte de termenul stabilit pentru finalizarea lucrărilor, primarul general Sorin Oprescu a suplimentat bugetul acordat Pasajului Muncii cu încă 40 de milioane de lei şi a prelungit totodată şi termenul de finalizare cu încă 12 luni.
Aşadar, Pasajul Muncii trebuia să fie gata în decembrie 2012, cu o investiţie de 80 de milioane de lei.
Desigur, pasajul nu a fost gata şi nu este nici până în ziua de astăzi. Şoferii care frecventează Pasajul Muncii pot observa în ce stare deplorabilă se află: tencuială care stă să cadă pe maşini, fiare şi fire scoase din pereţi şi o iluminare extrem de proastă.
Ioan Dedu, directorul Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei, a asigurat că lucrările la Pasajul Muncii vor fi reluate toamna aceasta, imediat după ce se va contracta o nouă firmă care să realizeze restul lucrărilor rămase neterminate la pasaj.
"Sperăm să fie reluate anul acesta lucrările la Pasajul Muncii. Ne-am lovit de problema legată de faptul că, după începerea lucrărilor, în momentul în care s-a făcut o expertiză pentru realizarea proiectului tehnic s-a constatat că tot planşeul de deasupra staţiei de metrou şi deasupra pasajului trebuie consolidat. Pentru asta s-au iscat nişte costuri suplimentare, motiv pentru care am demarat o nouă procedură de contractare.