Probabil ca atunci cand a anuntat ca va lansa pe piata oua Kinder Surprise in doua variante, pentru fete si baieti, compania Ferrero nu s-a gandit ca se va trezi in centrul unei polemici legate de discriminare sexuala.
Zilele trecute, Ferrero a anuntat ca va lansa, pentru inceput pe piata britanica, doua diferentiate pentru fete si baieti.
In septembrie ar urma sa fie lansate ouale invelite in ambalaj roz, create special pentru fete, care vor ascunde in interior o papusa, in timp ce modelele cu albastru, destinate baietilor, vor aduce la pachet o masina de jucarie, scrie The Independent.
Schimbarea n-a fost deloc pe placul britanicilor, care au acuzat producatorul unora dintre cele mai indragite dulciuri din lume ca promoveaza stereotipuri periculoase pentru societate.
A fost lansata chiar o campanie, condusa de Trisha Lowther, denumita "Let Toys Be Toys".
"O astfel de diferentiere este priculoasa pentru societate. Vorbim despre o stereotipie pe care ei nu vor sa o admita. Isi vor pierde multi dintre potentialii cumparatori, in acest fel", a declarat Lowther.
Ferrero se apara spunand ca a facut studii de piata inainte de a decide transformarea produselor, acestea fiind foarte bine primite in Germania.
"Studiul din Marea Britanie ne-a aratat ca 66 la suta dintre parinti au fost incantati de idee", a declarat, pentru cotidianul britanic, Charlie Cayton de la Ferrero.
Probabil ca atunci cand a anuntat ca va lansa pe piata oua Kinder Surprise in doua variante, pentru fete si baieti, compania Ferrero nu s-a gandit ca se va trezi in centrul unei polemici legate de discriminare sexuala.
Zilele trecute, Ferrero a anuntat ca va lansa, pentru inceput pe piata britanica, doua diferentiate pentru fete si baieti.
In septembrie ar urma sa fie lansate ouale