Reinventarea unei marci de traditie este o intrebare care ii framanta pe multi strategi de afaceri, directori si specialisti in marketing. Exemplele de re-branding de succes sunt putine. Cu atat mai importanta este reusita a cinci femei ce au reusit sa intoarca soarta marcilor lor.
CNN a intocmit o lista cu cinci marci globale reinventate de femei, din domeniul alimentar si al bauturilor.
1. Denise Morrison - CEO si presedinte, Campbell Soup Company
Denise Morrison s-a alaturat companiei, vechi de 144 de ani, in urma cu zece ani si este CEO din 2011. Misiunea sa este aceea de a revitaliza brandul si de a-l face atragator pentru noile generatii. Morrison a orchestrat una din cele mai mari achizitii din istoria companiei, cumparand Bolthouse Farms pentru 1,55 de miliarde de dolari in iulie 2012. Prin urmare, compania si-a extins portofoliul, oferind acum si bauturi sanatoase.
In plus, compania continua sa se concentreze pe ce a facut-o faimoasa: in ultimele 12 luni, Campbell's a adaugat inca 32 de tipuri de supa in oferta sa.
2. Indra Nooyi - Presedinte si CEO, PepsiCo
Indra Nooyi a preluat pozitia de la PepsiCo in 2006, avand in fata o sarcina uriasa: de a gestiona cele 22 de branduri ale gigantului alimentar si de bauturi. Nooyi a condus compania spre achizitionarea Tropicana si companiei europene de lactate Wimm-Bill-Dann si va superviza fuziunea cu Quaker Oats. In prezent, veniturile gigantului PepsiCo sunt de 65 de miliarde de dolari anual.
3. Martha Stewart (foto) - Fondatoare a Martha Stewart Living Omnimedia
Martha Stewart a devenit un nume binecunoscut international multumita carierei de bucatar, autor de carti culinare, editor de reviste si, mai nou, gazda de talk show.
Una din cele mai puternice afaceri ale Marthei este compania sa, Martha Stewart Living O