Honda Civic Tourer este noul break de clasă compactă a producătorului japonez de automobile. Modelul vine cu un aspect cel puţin la fel de dinamic precum al versiunii hatchback, în cinci uşi, dar şi cu noutăţi remarcabile.
Honda Civic Tourer beneficiază de cel mai mare portbagaj din clasă, iar japonezii au avut grijă ca aspectul compactei să nu aibă de suferit o dată ce maşină a crescut în proporţii. Breakul are o lungime cu 235 mm mai mare decât a hatchback-ului, în timp ce lăţimea şi înălţimea au rămas la fel. Dezvoltat de centrul R&D al Honda din Europa Civic Tourer, spatele maşinii continuă, la nivelul aspectului exterior, în aceleaşi linii de design cu versiunea scurtă. Soluţia găsită a fost mascarea montanţilor din spate cu panouri din sticlă.
O noutate importantă, regăsită pa partea tehnică a noului break, este suspensia, tehnologia folosită fiind similară cu cea de la modele precum Volkswagen Golf GTI sau Audi R8, conform CAR. Adaptive Damper System (ADS) este tehnologia, folosită în premieră doar pe puntea din spate a maşinii, care permite trei configuraţii diferite, precum: confort, normal şi dinamic.
Portbagajul maşinii oferă un spaţiu de depozitare de nu mai puţin de 624 litri, iar cu scaunele rabatate, capacitatea creşte la 1668 litri, cu aproape 300 mai mult decât la versiunea hatchback. Pragul de încărcare a fost coborât cu 137 mm pentru a facilita urcarea bagajelor în maşină. De asemeni portbagajul prezintă numeroase modalităţi de stocare a bagajelor, în funcţie de dimensiunile şi forma acestora. Spaţiul oferit pentru pasagerii din spate a crescut şi el, datorită mutării rezervorului sub scaunele din faţă.
Modelul va veni pentru început cu două versiuni de motorizare, un diesel, motorul de 1,6 litri DTEC (118 CP, consum de circa 3,8 l/100 km) şi benzinarul de 1,8 litri, VTEC (140 CP, 5,8 l/100 km în versiunea hatchback)