• Razboiul dintre ieseni si furnizorul de electricitate capata proportii uriase • Paharul s-a umplut pentru clientii E.ON care sunt tratati cu o maxima indiferenta de fiecare data cand solicita interventia echipelor de electricieni, in cazul avariilor care s-au inmultit semnificativ in ultima perioada • "E pus degeaba numarul lor de dispecerat. Am sunat patru zile la E.ON si n-a raspuns nimeni, dar daca nu le dai banii la timp, a doua zi te-au lasat fara curent in casa. E bataie de joc ce se intampla", a spus un client E.ON
Relatia dintre E.ON si clientii cu care se afla sub contract este mai subreda ca niciodata. Pe langa faptul ca sunt supusi la abuzuri precum intreruperea furnizarii pe motiv de neplata (se intampla in cazul clientilor cu plata la zi), regularizari de consum contestate, taxe noi incluse in factura sau citirea indexului doar o data la trei luni, iesenii se enerveaza la culme aproape de fiecare data cand solicita ajutorul E.ON. Se intampla atunci cand un client are o nelamurire, ramane fara curent in casa sau exista o avarie la iluminatul stradal. Atunci, clientul telefoneaza la dispeceratul companiei germane pentru a cere suport.
"E pus degeaba numarul lor de telefon. Am sunat patru zile la E.ON si n-a raspuns nimeni, dar daca nu le dai banii la timp, a doua zi te-au lasat fara curent in casa. E bataie de joc ce se intampla. Cand am sunat la alt numar pe care l-am cerut de la un prieten, mi-au spus sa sun tot la numarul unde nu raspundea nimeni. Ce sa mai cred? Eu imi achit obligatiile ca si client platind facturile care, oricum nu-mi convin ca suma, dar o fac. Dar cand ceri suportul lor, esti tratat pe usa din dos", spune ieseanul Razvan M.
Nici interventiile la avarii nu sunt deloc pe placul iesenilor, care acuza lipsa de reactie a furnizorului in cazul intreruperilor.
"Avem intreruperi de cel putin doua ori