Fuziunea ar fi dus la crearea celui mai mare operator aerian la nivel mondial, notează Bloomberg.
Departamentul american de Justiție precizează că propunerea de fuziune încalcă legislaţia antitrust din SUA, ar reduce concurenţa în sectorul de profil şi ar duce la creşterea preţurilor pentru consumatori.
Acţiunea de blocare a tranzacţiei a fost blocată întrucât US Airways nu ar mai fi avut motive să reducă preţurile, astfel că tarifele de călătorie ar fi crescut.
Autorităţile antitrust din Uniunea Europeană au aprobat fuziunea la începutul acestei luni, după ce companiile au acceptat că renunţe la o cursă dus-întors între aeroportul londonez Heathrow, cel mai aglomerat din Europa, şi Philadelphia.
US Airways şi American Airlines au susţinut că fuziunea de 14,3 miliarde de dolari nu pune în pericol concurenţa.
Fuziunea ar fi dus la crearea celui mai mare operator aerian la nivel mondial, notează Bloomberg.
Departamentul american de Justiție precizează că propunerea de fuziune încalcă legislaţia antitrust din SUA, ar reduce concurenţa în sectorul de profil şi ar duce la creşterea preţurilor pentru consumatori.
Acţiunea de blocare a tranzacţiei a fost blocată întrucât US Airways nu ar mai fi avut motive să reducă preţurile, astfel că tarifele de călătorie ar fi crescut.
Autorităţile antitrust din Uniunea Europeană au aprobat fuziunea la începutul acestei luni, după ce companiile au acceptat că renunţe la o cursă dus-întors între aeroportul londonez Heathrow, cel mai aglomerat din Europa, şi Philadelphia.
US Airways şi American Airlines au susţinut că fuziunea de 14,3 miliarde de dolari nu pune în pericol concurenţa.