Evenimente artistice din Timişoara, care fac parte din oferta culturală a oraşului înscris la titlul de "Capitală Culturală Europeană", sunt promovate la Cluj-Napoca prin intermediul a două panouri publicitare.
Cele două panouri au fost oferite cadou de către Fundaţia 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană. Acestea promovează două evenimente culturale care se vor desfăşura la toamnă în oraşul de pe Bega - Plai şi Futuro Textiles, acesta din urma fiind organizat împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara.
"Până pe data de 8 octombrie, în oraşul Cluj-Napoca vor fi promovate acţiunile culturale majore, de prestanţă şi cu vechime pentru urbea noastră. Primele panouri promovează două dintre cele mai importante evenimente culturale din această toamnă, fiind vorba despre Plai, festivalul premiat în 2012, cu Best Small European Festival, în cadrul European Festival Awards 2012 şi aflat acum la a opta ediţie, precum şi de Futuro Textiles, acţiune de mare amploare, organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului", se arată într-un comunicat al fundaţiei 360°.
În urmă cu doi ani, un panou asemănător, dar care promova evenimete culturale din Cluj-Napoca, fusese amplasat ăn centrul Timişoarei.
Municipiul Timişoara a intrat oficial, în 20 decembrie 2012, în cursa pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021, anunţul fiind făcut de primarul Nicolae Robu, care a subliniat importanţa zilei de 20 decembrie, dată la care, în urmă cu 23 de ani, Timişoara se declara primul oraş liber de comunism. Până acum şi-au manifestat intenţia de a candida la titlul de Capitală Culturală Europeană oraşele Arad, Alba Iulia, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Sfântu Gheorghe şi Iaşi.
Potrivit calendar