de Ana Maria MĂTUŞOIU
15 august 2013 23:00
3 vizualizari
A-A+ Una dintre cele mai de succes inţiative antreprenoriale din România, ITNT, a lansat la Sibiu două produse IT cu caracter social, dezvoltate de 12 studenţi de la Facultatea de Inginerie "Hermann Oberth". Produsele au fost prezentate vineri, 2 august, de la ora 11, la Centrul de Afaceri, din strada Nicolaus Olahus, nr 5, Corp B, Etaj 2.
ITNT – cunoscută pe plan mondial
A fost înfiinţată cu zece ani în urmă de Lucian Todea, pe când acesta se afla pe băncile studenţiei. Primul produs pe care l-a creat în cadrul instituţiei este platforma internaţională de distribuţie software soft32.com. Aplicaţia a fost gândită pentru piaţa internaţională, în special pentru SUA şi se bucură de 500 de milioane de vizitatori de la lansare şi până acum. Proiectele nu s-au oprit odată cu apariţia succesului, cel mai recent găsindu-şi bazele cu două luni în urmă. În 27 mai, ITNT a început un alt proiect, la care au activat 12 studenţii de la Facultatea de Inginerie "Hermann Oberth", specializarea Calculatoare. Aceştia au fost aleşi prin preselecţie, pentru a lucra la două produse IT pentru mobil, în cadrul programului de training ITNT BootCamp - o iniţiativă de responsabilitate socială coorporatistă a ITNT. "Lucrau şi câte şapte - opt ore pe zi pentru produse, iar în luna iulie au avut contact cu nişte mentori care lucrează mai sus, în companii mature", a spus Mircea Gherman, managerul proiectului. Studenţii au fost împărţiţi în două grupe, fiecare având rolul de a finaliza câte un produs. Cel dintâi este un audio-ghid pentru muzee intitulat "Mooseum" care le permite vizitatorilor muzeelor să acceseze autoghidul în mai multe limbi de pe telefonul mobil. Cel de-al doilea produs, "Echoes" - un client de e-mail creat special pentru persoanele cu deficit vizuat, le oferă acestora posibilitatea