Meciul amical România – Slovacia a pus Antena 1 pe prima poziție în topurile de audiență. Partida de miercuri seară, încheiată cu scorul 1-1, a fost lider la nivel național, dar și în orașe. Pe targetul comercial, a fost pe locul secund.
Audiențele, în continuare:
NAȚIONAL. Meciul România – Slovacia a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,6 milioane de români. Cu acest rating, Antena 1 a fost pe primul loc, fiind urmată, la aproximativ 300.000 de telespectatori în urmă, de Pro TV, care difuza Serviți, vă rog.
URBAN. La orașe, meciul a fost urmărit de aproape 950.000 de români. După Antena 1, au urmat în clasament Pro TV, Acasă și Antena 3.
COMERCIAL. Partida de fotbal a atras, în medie pe minut, 386.000 de telespectatori din targetul comercial 18-9 de ani (6,9 rating). Antena 1 a fost pe locul doi pe acest target. Pro TV avea, pe durata meciului, o medie de 432.000 de persoane din zona comercială (7,8 rating).
Audiențele posturilor TV miercuri, 14 august, pe intervalul partidei România – Slovacia:
Meciul amical România – Slovacia a pus Antena 1 pe prima poziție în topurile de audiență. Partida de miercuri seară, încheiată cu scorul 1-1, a fost lider la nivel național, dar și în orașe. Pe targetul comercial, a fost pe locul secund.
Audiențele, în continuare:
NAȚIONAL. Meciul România – Slovacia a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,6 milioane de români. Cu acest rating, Antena 1 a fost pe primul loc, fiind urmată, la aproximativ 300.000 de telespectatori în urmă, de Pro TV, care difuza Serviți, vă rog.
URBAN. La orașe, meciul a fost urmărit de aproape 950.000 de români. După Antena 1, au urmat în clasament Pro TV, Acasă și Antena 3.
COMERCIAL. Partida de fotbal a atras, în medie pe minut, 386.000 de telespectatori din targetul comercial 18-9 de ani (6,9 rating). Antena 1 a fost pe locul doi