Rolf Haferkamp va rămâne în continuare CEO-ul producătorului auto, fondat în 1985, urmând să se ocupe de restructurarea Wiesmann, cel mai probabil alături de administratorul desemnat de legislatorul german.
Wiesmann este cunoscut în special pentru lansarea celor două modele ale sale GT şi MF, respectiv diferitele versiuni ale acestora.
De-a lungul timpului Wiesmann începuse să contureze o tradiţie în folosirea motoarelor BMW pe modelele sale.
Wiesmann este un producător de nişă, vânzând până acum doar 1600 unităţi în scurta sa istorie, cu o cadenţă de circa 200 de maşini anual. Compania mai are în prezent 110 angajaţi, iar însă condiţiile economice de la ora actuală îi fac pe nemţi să nu mai poată ţine pasul cu piaţa.
Rolf Haferkamp va rămâne în continuare CEO-ul producătorului auto, fondat în 1985, urmând să se ocupe de restructurarea Wiesmann, cel mai probabil alături de administratorul desemnat de legislatorul german.
Wiesmann este cunoscut în special pentru lansarea celor două modele ale sale GT şi MF, respectiv diferitele versiuni ale acestora.
De-a lungul timpului Wiesmann începuse să contureze o tradiţie în folosirea motoarelor BMW pe modelele sale.
Wiesmann este un producător de nişă, vânzând până acum doar 1600 unităţi în scurta sa istorie, cu o cadenţă de circa 200 de maşini anual. Compania mai are în prezent 110 angajaţi, iar însă condiţiile economice de la ora actuală îi fac pe nemţi să nu mai poată ţine pasul cu piaţa.