Peste 60 de magazine de comerţ electronic din România cu vânzări în turism, cărţi, jucării, bilete evenimente, electrice şi electronice, flori şi decoraţiuni au semnat deja pentru introducerea noii metode de plată prin Click 24 Banking
Bucureşti, 19 august 2013 – Banca Comercială Română (BCR) pune la dispoziţia clienţilor săi o nouă modalitate de plată a produselor comandate pe site-urile comercianţilor parteneri, prin Click 24 Banking, în parteneriat cu PayU.
Soluţia este extrem de simplu de folosit: după ce aleg produsul sau serviciul dorit de pe site-urile comercianţilor parteneri şi optează pentru achitarea comenzii prin această opţiune de plată, clienţii sunt directionaţi către Click 24 Banking BCR unde, după autentificarea în aplicaţie, vor avea posibilitatea să vizualizeze direct ordinul de plată precompletat cu datele comenzii. Clienţii trebuie doar să verifice detaliile plăţii şi să autorizeze plata.
“Plata instant a produselor prin internet banking vine în susţinerea comerţului electronic aflat în creştere, ca o alternativă la plata prin ramburs, în special pentru comercianţii de încredere şi cu o calitate ridicată a serviciilor. Simplitatea metodei şi garanţia BCR ca niciun fel de date personale nu sunt transmise în acest proces către comercianţi, vor ajuta clienţii să aleagă într-o pondere şi mai mare plaţile electronice în detrimentul plăţilor cu numerar, prin ramburs”, a declarat Bogdan Marin, Director Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.
Tranzacţionarea prin internet banking oferă întregului proces un grad sporit de securitate. Tranzacţiile sunt autorizate pe baza codurilor unice generate de dispozitivul token, în zona de internet banking administrată de bancă, oferind cea mai mare garanţie clienţilor că niciun detaliu referitor la metoda de plată nu va fi transmis către comercianţi.
„Plata prin Internet Ba